/Ο Ρουβάς παρκάρει στο Ηρώδειο

Ο Ρουβάς παρκάρει στο Ηρώδειο

Γράφει ο Alternative

Τι έγινε με τη διαφήμιση γνωστής εταιρείας πολυτελών αυτοκινήτων που αφού έκλεισε το Ρουβά για κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, είπε να κλείσει και το Ηρώδειο για… πάρκινγκ; Λογικό. Μετά τον σύγχρονο… θεό της διασκέδασης, τι πιο ταιριαστό από έναν χώρο όπου “δοξάζονται” οι τέχνες και οι θεοί της!

Βέβαια, με βάση τα λεγόμενα του Υπ. Πολιτισμού, δεν είχε δοθεί άδεια, για τέτοιου είδους χρήση του Ωδείου, από τον αρμόδιο φορέα. Ούτε μάλλον υπήρξε καν σχετικό αίτημα αφού γνώριζαν ότι θα ήταν απίθανο να τους επιτραπεί να μετατρέψουν το ιερό σημείο σε σκηνικό διαφημιστικών γυρισμάτων.

Τότε, τι συνέβη; Πήρε η διαφημιστική την πρωτοβουλία δίχως να αναρωτηθεί αν χρειάζεται ειδική άδεια; Ο κ. Ρουβάς προχώρησε την συμφωνία με την εταιρεία αυτοκινήτων, γνωρίζοντας ότι το concept θα περιελάμβανε και πλάνα με τον ίδιο να παρκάρει στον ιστορικό μνημείο λες και επρόκειτο για την πυλωτή του σπιτιού του; Κι αν το γνώριζε τότε, όντας εκπρόσωπος των τεχνών της υποκριτικής και του τραγουδιού, πώς δέχτηκε αυτή την ανίερη πράξη και δεν έφερε αντιρρήσεις;

Το διαφημιστικό κατέβηκε μετά το σχετικό σούσουρο αλλά παραμένει η απορία. Όλο αυτό ήταν ένα δείγμα ωχαδερφισμού και άγνοιας κάποιων ανίδεων ή μιλάμε για ένα καλά στημένο κόλπο του μάρκετινγκ που δημιούργησε μεγαλύτερη περιέργεια κι από την ίδια τη διαφήμιση;

Ότι κι από τα δύο να συμβαίνει, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Έλλειψη σεβασμού και κοντόφθαλμη αντίληψη. Η λογική της ατιμωρησίας και του γενικότερο μπάχαλου σε όλο της το μεγαλείο.