Γράφει ο Alternative
Επάγγελμα Influencer. Εντάξει, καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή! Άλλωστε τα social media δημιουργούν μια σειρά από ευκαιρίες προβολής που κάποιοι τις εκμεταλλεύονται με έξυπνο τρόπο για να προωθήσουν τη δουλειά τους και να αναδειχθούν ως ειδικοί στο χώρο τους κι έτσι οι άνθρωποι του marketing να επιδιώκουν την προώθηση προϊόντων μέσω συγκεκριμένων “επηρεαστών της κοινής γνώμης”.
Από το ξοδεύουν τεράστια ποσά για τη… στρατολόγηση celebrities που το μόνο που έχουν να προσφέρουν είναι η πλατιά αναγνωρισιμότητα τους, η προσφυγή σε έναν influencer μπορεί να αποδειχτεί εξίσου αν όχι και πιο αποδοτική, Κάποιος που αποδεδειγμένα διαθέτει ειδικές γνώσεις σε έναν τομέα ή με την παρουσία του στο διαδίκτυο έχει αποκτήσει σημαντικό κοινό, φυσικά και μπορεί να επιδράσει καταλυτικά στις προτιμήσεις των “ακολούθων” του.
Το τραγελαφικό δεν έχει να κάνει με το εύρος της χρήσης αυτής της στρατηγικής.
Η παγίδα βρίσκεται στην αξιοποίηση της από άσχετους, τυχάρπαστους και καιροσκόπους που με μόνο εφόδιο ένα μπούστο από σιλικόνη ή ένα δήθεν αστείο βίντεο που κινείται ανάμεσα στη χυδαιότητα και την διαρκή προσβολή, νομίζουν ότι βρήκαν την κότα με τα χρυσά αυγά που θα τους επιτρέψει να αποκτήσουν φήμη και χρήματα.
Κοριτσάκια που ξημεροβραδιάζονται στο Instagram περιμένοντας τα κάλλη τους να “αναγνωριστούν” από την αγορά.
Πιτσιρίκια που αντί να διαβάζουν πιστεύουν ότι παίζοντας παιχνίδια στο YouTube απέκτησαν και τεχνικές γνώσεις. “Κωμικοί” που γελούν μόνοι τους με όσα λένε. Get a life, folks!