Γράφει ο Κωνσταντίνος Μανίκας, συγγραφέας
Πριν το διαβάσει, ίσως θα μπορούσε κάποιος να πει ότι πρόκειται για ένα ακόμη βιβλίο αυτοβοήθειας με παραινέσεις και βερμπαλισμούς. Θα μπορούσε ίσως να θεωρήσει ότι ο σκοπός του εξαντλείται στην καταγραφή μερικών βασικών κανόνων του σύγχρονου μάρκετινγκ. Όμως τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει.
Το αρχαίο μυστικό της επιτυχίας.
Από αυτό ξεκινά την πορεία του το βιβλίο του Λεωνίδα Γαλάνη. Από το τρίπτυχο της ισορροπημένης συμπεριφοράς, της αλληλουχίας που οδηγεί στην πειθώ, όχι των συνθημάτων και της επικοινωνιακής διαστρέβλωσης αλλά των απαραίτητων βημάτων που δημιουργούν στέρεα επιχειρήματα, αξιόπιστη εκφορά τους και συναισθηματική ταύτιση με το περιεχόμενο τους.
Χρησιμοποιώντας διαρκώς χαρακτηριστικά παραδείγματα, ακόμη και προσωπικά του, για περισσότερη αξιοπιστία και ταύτιση του αναγνώστη, και με έντονη τη χρήση του χιούμορ, δίνει στα γραφόμενα το βάθος αλλά και την άνεση που χρειάζεται κάθε κείμενο, ειδικά όταν θέλει να λειτουργήσει συμβουλευτικά χωρίς να καταντά δεικτικό, διατηρώντας τον προτρεπτικό ρόλο του.
Ήθος, Πάθος, Λόγος. Ένα αξιακό τρίπτυχο απαραίτητο σε κάθε δραστηριότητα μας, σε κάθε σκέψη, σε κάθε πράξη.
Το επιστέγασμα της μεσότητας του Αριστοτέλη, της φιλομάθειας και του ερευνητικού, μαιευτικού αγνωστικισμού του Σωκράτη, της ασίγαστης δράσης του Ηρακλείτου. Με ό,τι κι αν καταπιανόμαστε, πόσο μάλλον αν έχει να κάνει με το επαγγελματικό πεδίο, δεν θα πετύχουμε τίποτα ουσιαστικό αν δεν κατορθώσουμε να διατρέχει τα λεγόμενα και τις πράξεις μας, η λογική επιχειρηματολογία, η αποδεδειγμένη αξιοπιστία, το πάθος της αλήθειας που χρωματίζει τις λέξεις και δίνει ένταση στο σώμα και συνολικά στην εξωτερίκευση μιας ιδέας.
Ο Λεωνίδας Γαλάνης γίνεται εύστοχα φιλοσοφικός και ταυτόχρονα πρακτικός, Θεωρητικός και άμεσος. Το βιβλίο του δεν θα σας ταλαιπωρήσει με περιττές υπερβολές και υποσχέσεις. Στοχεύει απευθείας στο κέντρο της προσωπικής εκπλήρωσης και της επιτυχίας.